Lördag

Blev stan med familjen idag istället! Är klar med alla mina klappar plus att jag hittade en sjukt het nyårsklänning! Är så nöjd :)

Blev inget bak idag, vi hann inte.. satte upp granen och annat istället! Imorgon blir det Liseberg, ska bli trevligt! Sen blir det hem och titta på "uppesittarkvällen" och äta lussekatter, peppercakes och glögg, mmmhm!

Gud, kollade lite på nästa veckas inlämningar, ja det är sant, dom jävlarna tvingar en att sitta på självaste julafton och plugga! Usch.. och det var inte lite som skulle göras heller :( t ex så skulle ja ta mig till en butik och be om att få intervjua lageransvarig och få gå igenom leveranser och grejer, tror dom att nån har tid med mig nu under mellandagarna eller? Åhh.. hur ska det gå? :( Jag tror nästan att jag intervjuar Lovisa istället, får jag det? haha!

Nu måste jag lägga mig.. för första gången på flera veckor så är jag trött! Har haft sjuka sömnsvårigheter sen jag började plugga, känner mig stressad hela tiden, varje minut är dyrbar och jag kan inte slösa tid på att slappna av typ.. det är illa! Men jag gör detta för att jag vill så jag får bita ihop, om 3 månader är det över! Det har ju redan gått en månad så det rullar på bra! Heja heja heja mig


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Självklart får du det, jag ska ge dig all information du behöver ;) haha

2007-12-23 @ 11:11:23
URL: http://lovisaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0