Blä

Trevlig påskhelg på hemmaplan. Kommer sakna allt! Mamma kommer ju dock upp på lördag, blir mysigt.


Sitter sjuk och jävlig på bussen Gbg - Sthlm/Uppsala nu.. har åkt 3,5 timma av totalt ca 9! Sitter en skrikande unge bakom mig. Mitt godis är slut och jag har glömt mina hörlurar, bästa resan någonsin!

Blir inte tillbaka till praktiken imorgon som det känns nu, får bli sängen tills jag kan svälja igen! Nu ska jag slänga ut skitungen som härjar här bakom.

"Hard work-work"

Har hängt inne på lagret idag och packat upp, prickat av och larmat! Fick in en del läckerheter som lilarutiga och blårutiga kortärmade herrskjortor! Så jag skulle rekomendera Uppsalas pojkar att ta en sväng förbi imorgon så ska jag visa er.

Annars så har jag sovit bort resten av dagen sen jag kom hem! Pallrade mig dock upp och kollade fotbollen förut, men det var ju inget att ha, jäkla Porto! Diska orkar jag inte göra heller.. eller damma för den delen. Lägenheten börjar förfalla! Imorgon blir en städdag.

("a" - jag läser Försäljning inom detaljhandeln. Vart läser du? Här i Uppsala?)

LIA

Jäkla fint väder vi drabbats av på senaste tid, helt otroligt!

Lärande I Arbete = praktik. Första dagen av 7 veckor på Carlings avklarad! Personalen är störtskön, musiken är grym och kunderna supertrevliga! Det är kul och lärorikt, mycket lärorikt! Jag är för tillfället vilsen i jeansen värld, but I like it!

Imorgon funderar vi på att dra ner til O'learys och kolla United  - Porto, men om jag är ens i närheten av att vara så trött som jag var idag imorgon så lär det inte bli nåt. Men det är planen iaf..

på fredag åker jag hem till Götlaborg, äntligen! Ska hänga med syrran på fredag och sen är det påskfest hos Anna på lördag! Ska bli kul att få träffa alla igen, har saknat dom alldeles för mycket.

Nu ska jag diska.

RSS 2.0