LIA

Jäkla fint väder vi drabbats av på senaste tid, helt otroligt!

Lärande I Arbete = praktik. Första dagen av 7 veckor på Carlings avklarad! Personalen är störtskön, musiken är grym och kunderna supertrevliga! Det är kul och lärorikt, mycket lärorikt! Jag är för tillfället vilsen i jeansen värld, but I like it!

Imorgon funderar vi på att dra ner til O'learys och kolla United  - Porto, men om jag är ens i närheten av att vara så trött som jag var idag imorgon så lär det inte bli nåt. Men det är planen iaf..

på fredag åker jag hem till Götlaborg, äntligen! Ska hänga med syrran på fredag och sen är det påskfest hos Anna på lördag! Ska bli kul att få träffa alla igen, har saknat dom alldeles för mycket.

Nu ska jag diska.

Kommentarer
Postat av: the frog

jag längtar efter att träffa dig med!!!!!!!!!!!!

2009-04-07 @ 11:46:31
Postat av: the frog

jag längtar efter att träffa dig med!!!!!!!!!!!!

2009-04-07 @ 11:47:12
Postat av: Anonym

nej, stanna där du är för tusan!

2009-04-07 @ 17:35:26
Postat av: a

Vad läser du för något?

Läser också KY- fast Inköp :)

2009-04-07 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0