Måndag

Sitter i köket o pluggar, mycket som ska göras på lite tid! Jag klarade iaf förra veckans inlämningsuppgift, fick maxbetyg, är sjukt nöjd! Nu är det bara dubbelt så mycket som ska tas in inför slutprovet på fredag, blä! Kanske ska jobba imorgon också! Och när ska jag hinna tränna Hugo, han pluggar ju han också.

Bella åkte i lördags, hemskt! Cissi drog idag och kommer tillbaka om 3 veckor, men då är hon bara hemma över jul sen drar hon och Dea igen. Hugo drar 4 januari och Tess o Pilla är kvar i Oslo.. vem har jag kvar, no one! :(
Men jag säger som Pilla hade sagt, nu ska jag bli självständig!

By back is killing me right now! ska ta och äta lite mannagrynsgröt nu, smarrigt. Sen får det blir sängen, har suttit här sen 13.30..


Lite bilder från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0