Miss american dream

Var jätte trevligt hos Tess! Jag tog mig en promenad ner till thaien så möttes vi upp där, hon i kassan började fråga ut Tess om hennes norska visa kort, det var kul! Vi tittade på nån film på ettan med Johnny Depp (ohlala) och åt god mat och Cola.. sen kan det ha slinkit ner en och annan ischoklad också, men det  finns inga bevis! Vi drar nog in till stan imorgon iaf, jag måste fixa till mamma! Sen måste jag sola känner jag.. usch! 

Det är så in i helvetes jävla jobbigt att Hugo snart åker, hur ska jag klara av det en gång till? Jag fattar inte!! ååh..jag får kämpa helt enkelt, det är ju värt det sen liskom! men vad jobbigt det kommer vara.. damn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0