Näst sista dagen

Sov hos Hugo inatt, vi tittade på Hajar som Hajar och jag skrattade hela tiden, älskar Ernie och Bernie! ;) haha..
Innan han hämtade upp mig så var jag på systemet.. det var sjukt.. kön IN till systemet ringlade sig ut på parkeringen och där stog jag i 20 minuter och frös! Väl inne så fanns det inga korgar äns så jag fick hålla allt i handen, helt tokigt! Men ska det vara nyår så ska det vara nyår ;)

Imorgon natt så går vi över till 2008! Ska bli en så himla rolig kväll! Först så ska jag, Cissi, Linda, Malin och Louise på middag hemma hos Linnet, sen bär det av till Hellman och partyt!

Tror dock att jag och Cissi måste in till stan en snabbis först bara, hon skulle köpa lösnaglar eller nåt för hennes egna hade gått av tror jag. Jag ska köpa busskort också, inte glömma! Hon har förresten bruna linser nu, sjukt snyggt! Funderar på att också skaffa det, får se vad det kostar och sånt..

Just det, Linda den jäveln har typ flyttat hemifrån nu, hon, hennes kille Samuel och hunden Lexus bor i en lägenhet i kungsbacka nu.. så jäkla orättvist! Hugo?? Vad händer? Hon har förresten blivit bjuden på en resa till Egypten en vecka av sin kille! Dom drar på fredag.. det gör Hugo också :( jobbigt jobbigt jobbigt...!

Nu ska jag äta middag nummer 2..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0