Tisdag

Hallå!


Min förbannade kursbok är försenad! Kursen började redan igår (Inköp & Varuhantering) och jag är boklös! Tur som är så har man världens goaste lärare/handledare som lät mig lämna in uppgifterna under helgen istället för på fredag, flyt! Är så förbannad på mig själv förresten, jag kan verkligen inte komma upp ur sängen på morgonen, omöjligt! Jag snoozar i en timme typ.. det håller inte! Först så kan jag inte somna på typ 2 timmar, sen går jag upp 2 timmar försent varje dag, det håller ju inte.. och inte nog med det, jag blöder ju näseblod varje morgon också, som om jag sover för lite.. men jag lägger ju mig vid typ 12 och går upp 12, stämmer inte alls! Vad händer? På tal om vad som händer, vad händer på nyår?? Herregud, det finns ju inga planer alls.. styr upp detta nu nån..

Igår var vi borta hos Marie och bakade lussekatter, jag var som ett barn.. älskar lussekatter (ja, det ska vara saffran i, annars kan du köpa din jävla vetebulle nån annnanstans!) När allt var färdigbakat fick jag..  5 st! 5 st? Vart tog alla andra vägen? Dåligt..

Idag ska jag i varje fall ta en promenad upp till mamma (ca 3 km med mina genvägar), jag måste hålla koll på om min bok kommer idag.. posten brukar komma vid typ 12 va? och sen en gång till på eftermiddagen om jag minns rätt? vi får se. Om boken inte kommer idag så åker jag till Hugo, annars måste jag stanna hemma o plugga nu när jag ligger efter :( får åka dit imorgon istället, måste ändå in till banken imorgon och anmäla ett konto till kommande studiestöd! Sen skall jag köpa ett stickat pannband och ett nytt block till kursen.

Både längtar och längtar inte till den 21. Då får jag mitt studiebidrag och då kommer Tess hem igen och vi ska köpa julklappar och mysa, haha, alltid ute i sista sekunden! Sen är Cissi också hemma, och Pilla! så förhoppningsvis kan vi alla gå ut på juldagen! Sen är det ju nyår veckan därpå och det är typ sista gången gänget ses på väldigt länge.. Pilla o Tess kommer ju vara i Oslo, Cissi och Dea kommer vara ute i Sverige och jobba, Hugo, Joakim och Hellman kommer vara i Kina typ, Bella är i Val Thorens! Hjälp :( Det är bara jag, Linda, Linnet och Loiuse kvar! Ja okej, några av killarna är kvar, absolut, men det är ändå splittrat och jävligt :( buhu.. Fan vad jag längtar tills sommaren 08, EM och massa kul! :) Weehuu!



Väntar för övrigt på lite beställda clothes idag också! (ja men jag fick 70% på allt så det blev typ ingenting!)





Sen hittade jag dessa skorna också, sjukt snygga! Vill ge dom till Hugo i julklapp, men han kommer ju inte behöva dom när han drar den 4 januari typ! Lillebror kanske?





Nu blir det vaniljte och grovmacka med kalvkorv, kanske en lussekatt också.. SEN ska jag promenera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0