Torsdag

Fy bubblan vad trött jag är. Åkte hem från Hugo halv 7 imorse bara för att hinna plugga klart. Somnade dock när jag kom hem och gick inte upp förns halv 12, men det blev ett par långa timmar framför datorn i alla fall, blev en trendguide för vårmodet -08 till inköpare, haha! Men det blev nog bra  :) Har grymt ont i rumpan nu, vart jag än sitter så känns den stenhård!

Imorgon blir det lite snabb julshopping med Hugo runt lunch, sen drar han upp till Skellefteå och släkten! Måste köpa till mamma, Marie, Daniel och nåt litet till Erika! Får se vad jag snubblar över helt enkelt.

I helgen händer det absolut ingenting! Jag ska försöka göra några av dom uppgifterna jag inte orkade göra i veckan i morgon kanske.. sen på lördag ska vi baka igen, klä granen och grejer! På söndag blir det Jul på Liseberg med familjen och på måndag är det dags, wuhu! Vi ska vara hos mamma i år, blir nog inte så många men det gör inget, bara jag får min julskinka på vörtbröd med senap (mellanstark) så är jag nöjd! Skulle väldigt gärna vilja ha en egen påse lussekatter också ;)

Eftersom vi inte kommer ses på julafton så öppnade jag och Hugo våra klappar idag och jag fick ett par sjukt snygga örhängen från Friis & Company och två jätte bra "fiber"-kuddar eller nåt! Grejen är den att Hugo hatar att sova hos mig då mina kuddar tydligen inte duger ;) men nu har jag två perfekta kuddar att sova på!


(Man ser kanske inte så tydligt, men det är en rosett, ett hjärta med ett F på, en diamantplupp och en 1:a)





Jag undrar vart jag ska ta vägen på nyår.. Jag, Cissi, Linda och Malin är ju bjudna till Hellmans så det lutar väl ditåt kanske! Tess och Pilla ska ju vara i Oslo :(

vad ska jag man ha på sig?! helvete..

Goodnight


Kommentarer
Postat av: PillaLillaIlla

Snygga örhängen! ;D

2007-12-21 @ 08:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0