Torsdag

Så var julen över för denna gången då! Blev jättenöjd med mina klappar :)

Digitalkamera (nu slipper jag dela med Linda)
Presentkort HM, 300kr (Daniel vet hur shoppaholicarna ska tas)

Pengar (tack mormor & morfar, det är alltid välkommet)
Marsinpan från Bräutigams (är ingen stornjutare men det går ner)
Vita fyrkantiga tallrikar (detta var förrättstallrikarna, fick varmrätts förra året)

David Biggs - Blanda Egna Shots (välkommen nyår)

Fransk manikyr set (alla bör äga ett)

Ljusklot (Jag är lite av en samlare)
Armband (Lillsyster Linnea hade gjort ett kanonfynd)
Örhängen från Friis & Company (kan inte leva utan dom)

"Fiber sovkuddar" (fattar inte grejen, men dom är sjukt sköna)

Ansiktsmaskar (välkommen nyårsdagen)

Refillkort till mobilen (så jag kan skicka mina gratis-sms)

Strumpor som ser ut som kor (så himla varma & sköna, sen är dom så söta också)
Sen har jag väl gömt nåt, men i så fall återkommer jag






Ska få välja en ny mp3 av nåt slag på NetonNet också, min gamla JensOfSweden är så äcklig nu så det är inte sant, den strejkar typ jämt! Så jag tror jag ska välja någon av dessa:





Juldagen var ganska trevlig den också, började med lite mys hemma hos "Linda & Samuel" och fortsatte vidare på utgång (finns dock inga bilder från utgången)....




...kvällen slutade till sist i lägenheten igen tillsammans med kebabtallrik!




Nu är det tillbaka till plugget som gäller!
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0