Lördag

Blev en lugn kväll för mig idag, kände mig lite sjuk i eftermiddags så jag stannade hemma. Bunkrade upp med popcorn, glass & Ramlösa - päron & citronmeliss", gott! Sen slängde jag mig i sängen med datorn och slängde in först Little Chicken, måste säga att den lilla orangea rymdvarlesen är sjukt söt :) Sen blev det Surf´s Up, oh herre min gud vad jag skrattade! Jag ÄLSKAR Chicken Joe! Haha!

Släktkalaset hos Hugo igår blev lika trevligt som jag trodde, mysig släkt :) bortskämd som han är fick han ny kamera, pengar och massa annat fint! :) Vi åt tacos och "Tiramisoue" (?) tills vi storknade, sen spelades det Guitar Hero en stund, sen kom vi på att det var Idol.. jag måste erkänna att jag kände mig lite skylldig där när Christoffer åkte asså! Jag och Bella föll ju pladaskt för Mattias där i början och det är svårt att släppa taget liksom, haha.. nää men det måste jag nog hålla med om Lou, Chris förtjänade inte att åka igår!

Börjar få lite ångest över att Hugo vill ut och resa igen.. känns inte alls bra faktiskt :( han har lovat ca 2 månader, (kommer bli 4) men ändå, jag vill inte gå igenom det igen, usch! Men men.. inget är klart ännu, vi får se.. ååhh..



Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0