Onsdag

Slängde ut datorn i köket i morse, satte på lugna favoriter och började plugga lite.. kände mig sjuk igår kväll, som om världens förkylning var på väg, och det kändes likadant i morse så jag tog febern och vips där var den, 38.1, skit! Så jag praktiskt taget gav bort min jobbtid till Cissi.. det var hemskt :( för nu behöver jag verkligen jobba egentligen, men men.. är väl kanske bättre att ta det lugnt nu innan helgen, hade ju vart förjävligt om jag blev sjuk nu när vi ska iväg.. nonono. Så nu sitter jag här, dricker te, knaprar alvedon och småpluggar till Lugna och solsken.. jag trivs ;)

Cissi är hemma vid 3, (ni förstår, det är underbart det där med vikarie.. igår gick jag hem på min första rast kl 10 och sov till 13, då gick jag tillbaka och hade en lektion på 40 min, haha. Idag har Cissi samma sak typ, hon var hemma vid 10 och går tillbaka vid 12, och vi får betalt ändå.. alla borde vara vikarie.. tss) så vi drar nog in till Kba en stund då, jag måste köpa nagellacksremover, har gått med samma pärlvita färg i 1 vecka nu och det ser inte vackert ut! Måste ha ansiktismask också, och balsam! Sen får vi nog växla pengar med, eller nej jag gör det imorgon när jag ska in och sola..

Åååh, kan inte sluta tänka på Replay jeansen jag och Hugo hittade, han sa dock att han kan hjälpa till att betala dom, (bara för han fick titta in i omklädningsrummet när jag byte om ja! haha) och pappa är skyldig mig massa stålars, men dom får jag inte förns 25:e ju och jag vill ha dom nuuu.. får se om jag kan ställa in mig hos Hugo sen kanske, får nog åka dit och visa vem som är världens bästa flickvän ;)

Nu är mitt te slut, måste göra nytt! Åh gud, jag försökte testa rostmacka & nutella till frukost, för sött, alldeles för sött! Fast när jag var mindre så åt jag det rakt ur burken, det kan jag säkert göra nu med iof.. men så kul ska vi inte ha det :)


image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0