Tisdag...?

(Jag ber om ursäkt för föregående inlägg)

Jag har verkligen noll koll på dagarna just nu känns det som, jag bor vid min dator och mina böcker, det är sjukt svårt! Eller asså, svårt är det ju inte, men det är mycket att göra på lite tid, jag blir så stressad att jag inte kan tänka klart, glömmer äta, blir otrevlig = inga bra inlämningar! Så jag ber om ursäkt alla människor för att jag inte har tid att prata med er, men det kommer vara såhär ett tag nu, jag satsar stenhårt! (pffff..!) ni får ta mig som jag är för tillfället ;)

Jag var inne och fikade/shoppade med Bella idag, hon skulle köpa det sista inför resan, vantar och myskläder!
Sen slingade jag håret på Linda och råkade fastnade framför tv:n mellan 20-22, blev inte mkt plugg där (och nu är det Scrubs också! damn, jag måste få ett slut på detta, var är disciplinen?!)

Tror jag ska lägga mig nu så jag får lite skönhetssömn.. sen väntar en sjuuukt lång dag av pluggande! Jag ska göra ca 15 uppgifter/övningar + ett Projekt. Döda mig..

(vad gör jag om sklan ringer imorgon? jag måste ju ha gjort detta tills på torsdag, för på fredag är det inlämning + redovisning av Projektet, jag kan bara inte sitta hela torsdagsnatten!! Men samtidigt så behöver jag håva in cash just nu.. FAN! jag säger Ja om dom ringer, men bara till 12, jag behöver minst 6 timmar på mig imorgon, kanske 8, intenstivt! Måste hinna äta, promenera (jag lever på promenader), och ta en eftermiddagstupplur där i mellan också..)

Gaaaaah.. godnatt!
(Lycka till på intervjun imorgon C&D)



Lite bilder från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0