God morgon


__________________________________________________________________________________________

Upp tidigt idag igen, Hugo skulle ju göra Högskoleprovet! Hoppas det går bra, är ju klart runt halv 5 så det är en bit kvar. Vi tittade på Idol igår kväll.. man orkar liksom inte säga nånting om att fel person åker ut om och om igen! Men det verkar ju som att det sitter en grupp människor nånstans i Sverige som är helt totalt körda! Att Sam som "pratar" sig igenom alla låtar med en hemskt tillgjord röst, får vara kvar och till och med sitta säkert när en sån tjej som Amanda som kan sjunga (men som dock rör sig lite fumligt och wierd på scen) får hänga löst, är bara total katastrof! Jaja..

När Hugo släppte av mig på stationen imorse vid 8:00 fick  jag vänta en stund på bussen men det gjorde inget, det var underbart väder ute :) massa plusgrader och grejer. Jag somnade på bussen sen, men bestämde mig för att hoppa av i "centrum" och hämta ut min svarta matta jag beställt på nätet + en av Hugos presenter ;) jag tror inte jag riktigt förstod hur stor mattan var förns jag såg den! Jag som hade tänkt ta en mysig promenad upp till mamma fick släpa på påsar och rullarde mattor, men men.. lite mysigt var det ändå!

Nu har jag sovit en sväng.. undra vad man ska göra idag? inte utgång i alla fall, det får bli nästa helg på Ladies Night :) Hoppas Tess och Pilla följer med också, skulle inte vara samma ska annars!

Adios

__________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0