Haj haj

Har inte jobbat alls mycket nu i veckan, synd! Blev iaf lite nu idag på morgonen, det är hur underbart som helst att vara vikarie, får betalt för minst fyra tim varje gång man är inne! Som idag var det bara två timmar, då får man för fyra ;) men det kan bli jobbigt ibland när dom ber en hoppa in en lektion på 40 min och man har svårt att ta sig dit, för man vill ju jobba när det är så bra!!

Födelsedagskalaset hos Cissi var trevligt! En liten och oerfarenen brud som satt längst bak på bussen när vi gick på (som antagligen sett en och annan botten på Xider den kvällen) förvandlades snabbt till spyfluga och vi fick stå och hulka hela vägen in! Jag hade för höga klackar på mig, försökte dock dölja smärtan med alkohol men den var outhärdlig! Kul att träffa Tess och Pilla också! Efter många om och Rosa Pantern gick Jag, Hugo och Bella hem hand i hand genom parken bort mot stationen. Bella åkte hem och just Där kom jag på kant med pojkvän, men det löste sig till slut ( = vi sov hos mig! )

Har vart lite körigt med min framtid nu i veckan.. kan liksom inte bestämma vad jag vill göra! Men just nu lutar det mot att jag ska läsa upp lite ämen på Eductus, typ dom jag hade G i. Det skulle ta ca 4 månader om jag läste på 75% så jag kan jobba under tiden! Sen ska jag hitta nåt heltidsjobb till våren och jobba sönder mig tills nästa höst, (kanske slänger in nån kort resa eller två först) sen är det stopp igen.. eller egentligen inte! Jag vet vad jag vill göra, men det är så mycket som ska till.. vi får se :) I´ll let you know!

Idag funderar jag på att gymma, men vill inte gå dit själv (jag springer mest på ett löpband och ser knasig ut, i mellanåt går jag till den där maskinen man ligger ner och trycker upp nån grej med benen, den är kul) så jag kanske får vänta tills Hugo slutat jobba helt enkelt.. Sen måste jag slinga håret! herregud, ser helt tokig ut just nu!

Mamma and the rest ska till simhallen sen, inte min grej kanske.. motionssim börjar inte förns efter 19, då har jag bättre saker för mig! Idol idag ju.. kul kul, jag hejar på Daniel för tillfället, mycket tack vare förra veckans prestation!

Annars är det blåsigt och otrevligt här på Västkusten idag! Har sett en och annan kanin/hare i trädgården, mamma har köpt nougat och jag missar nog Ellen DeGenerous Show just nu bara för att jag sitter här, så inte värt det!



Födelsedagsbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0