Hej jag heter Pauline, jag är eran vikarie idag!

Jajemensan, du tittar (läser) just nu på (om) en av de nya vikarierna på Åsaskolan, jovisst! Klockrent.. jag och Cissi var där förra torsdagen och gjorde ett besök, gick som smort, fick min första 9a och 7a kommande morgon, gick galant, till en början! Tyvärr har jag skrivit på såndär "sekretess-papper" så jag får ej uttala mig om specifika situationer, men en sak kan jag säga.. barn är onda.. rakt igenom, riktigt elaka! Speciellt mot varandra! Fattar inte hur ordinarie lärare står ut, dom kan verkligen bete sig som.. som.. barn....!? Jaja, i vilket fall som helst! Har vart där i tre hela dagar nu och kommer väl fortsätta gå dit tills det blir ordning på mitt liv! Känns faktiskt helt okej :)

Förra helgen vart det utgång, var väldigt roligt! Började med förfest hos Emil med gänget (iaf dom som inte bor i Oslo, dom som inte var på CityMail-fest och dom som inte hade nåt bättre för sig.) Det vart popcorn, chirre, poker, fotboll och drinkar på hela slanten! Sen bar det av mot bussen, som kom 15 min försent, men det gjorde inget! Kvällen började på Mingel och slutade på Mingel, (eller Wallys och kebab 02.57 med följande taxiresa) men asså.. det skaver ju lite att säga det, men ibland toppar Mingel allt! Vilka saker man får se och höra! Haha.. Tack Cissi för att du följde med iaf, och tack gode gud för Rosa Pantern ;)

Imorgon blir det tidig uppgång och in till gymmet med Hugo! (om inte skolan ringer dock) Jag får väl springa på ett löpband eller två när han står och pumpar, måste verkligen komma igång igen med träningen! :) Sen ska jag träffa Linda, fixa present till C, systemet och nytt smink, för på lördag blir det först IKEA, ny bokhylla och matta, och sen kalajs at Cissi´s, den lille skiten fyller 19! Ska bli kul, för Tess och Pilla kommer hemma, fattar inte hur jag lyckades missa Tess förra helgen! Jag och Pilla stötte på varandra på en och två gge, emn Tess och Klas såg jag inte skymten, trots att vi bor max 200 meter från varandra! skamligt! Men men, på lördag blir det fest :)

Nu ska jag släcka alla ljus i mitt rum, stänga dörren till Linneas rum, äta en macka och kolla på Scrubs!

Natti



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0