Hello... Kitty?

Har fått mitt efterlängtade Hello Kitty- sovset! Så himla mysigt med pyjamas nu på vintern.. Tror dock jag ska skicka tillbaka byxorna iof , dom vart alldeles för långa! Men linnet och hotpantsen behåller jag :)

Kalaset hos Tobias igår var trevligt, massa släkt & vänner! Kände dock inte så många så det var lite stelt ibörjan, men det gick över.. Åkte ändå hem ganska tidigt, fick gå en himla bit till bussen i ovädret! Orkade inte åka runt allt hem till mig så jag åkte till Hugo, myspys :) Mådde kanske inte så värst bra imorse men det är smällar man får ta..

Idag har jag inte gjort nånting.. kom hem runt 13 och åt bakad potatis med kräftsallad och kollade på Brasilien - Kina med mamma! Ska bli kul att se hur långt brassarna kommer i VM, dom är fruktansvärt duktiga!
Sen pluggade jag lite teori, tvättade, gick en promenad (blåste nästan bort), hämtade lillasyster hos pappa, sov en sväng och sen var det middag! Åt nåt kött som vart i ugnen med morötter och sånt, gott gott :)
Nu sitter jag och väntar på att Hugo ska komma hit.. vi skulle kollat film med Cissi och Lumpa, men det blir så sent! Får bli film på tu man hand, antagligen nån man redan sett! Men vad gör det, jag har ju fått Toblerone!

Just det, måste byta min jacka till en storlek mindre, armarna är sjukt för långa!
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0