The Salmon Dance!

Aloha!

Idag fick man inte sova inte, lillasystrar ryckte i dörren var och varannan minut! Den ena skulle låna "långa linnen" och den andre skulle man hjälpa med håret.. får man vara arbetslös ifred?! Usch usch.. imorgon ska jag in till stan och skaffa mig ett jobb! Skrivaren har vart sönder här så jag åkte till mamma imorse och tog hand om mina CV. Ja och sen fanns det ju helt plötsligt inget varmvatten när jag skulle duscha imorse heller! Det vart lite panikartat där ett tag, men det tog form efter en stund och lugnade ner sig = mamma hämtade mig så jag lunde duscha hos henne, tss! Vi tittade på fotbollen och mös, sen fixade jag mina grejer och åkte hem, rensade hela garderoben och bakade en kladdkaka.
 
Nu står jag här och magen kurrar, jag äter långt ifrån regelbundet just nu.. jag behöver ett jobb! Håller på gå under.. Orkar inte med att söka jobb! Åh, kan man inte bara vakna en dag så har nån snäll jävel fixat in dig på drömjobbet, du kommer dit och börjar jobba samma dag! Inget nekande på 500 ställen innan du väl får komma till en intervju på ett jobb du egentligen inte vill ha! Och väl där upptäcker dom att du inte alls är rätt snubbe för jobbet, så det blir inget. Tillslut, efter 2 veckor ringer dom från Städpatrullen, du ska städa högstadieskolor, great!

Åååhhnej! Jag ska tammefan ha ett acceptabelt jobb.. iaf ett där jag trivs och har kul! Visst är det pengarna man är ute efter egentligen, men vafan.. jag har redan stått ensam i 5 timmar om dagen i 1 år, i världens mest oseriösaste affär på världens mest öde "köpcenter!" Och med världens elakste, lömskaste, svinigaste och fetaste chef! Uh! Finito säger jag bara, nu är jag på G!


Honey, du och jag i.. Brasilien (?) til våren! Längtar ♥



Kommentarer
Postat av: Tess / Pilla

du är ju för jäääävla dålig på att uppdatera bruden! här sitter vi ett antal mil ifrån och undrar vad du har för dig om dagarna o vad som händer där hemma, men neeeene ingen info inte ;) dåålig stiil!

2007-10-01 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0