Welcome winter

Nu är jag förberedd, har köpt min vinterjacka! Känns bra.. Hoppas bara det blir en sån mysigt snöig vinter, inte en sån "det-snöar-på-morgonen-men-sen-regnar-det-bort-vinter". Jaja, vi får se. Cissi och jag kommer vara snyggast iaf! Det är hon och jag mot världen nu, vi har bara varandra! Snart är vi arbetslösa och odrägliga.. Hugo och Joakim får försörja oss! Ja, så får det bli.

Var på gamla skolan idag också och bad om att få nya betyg, mina försvann ju mystiskt nån gång där i vintras, sjukt skumt var det. Är väl dags att börja småplugga lite inför nästa år, läsa upp lite ämnen och sånt där. Behöver ju dock jobba nånstans också, måste få in pengar på nåt sätt. Det ordnar sig, ska dit på måndag pch prata lite!



Imorgon är det 20-års kalas hos Tobbe! Den gamle räven..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0