Why ooh why?

image2


"Oslo by night"
Damn you all! Det är inte rättvist.. Jag har längtat så fruktansvärt mycket efter
att få flytta hemifrån, börja om på nytt & allt vad det innebär. Men om gud har andra planer så, fine! Jag klarar mig utmärkt......

Idag har jag bara försökt smälta att jag faktiskt inte längre ska flytta! Utan jag måste helt enkelt infinna mig i att jag ska stanna kvar här hemma och göra absolut nada! Usch.. vart bär det av? Vill bara gå i ide, sova bort alla jobbiga år och vakna upp när allt är på tipptopp! Nedu, i morgon ska bli den första dagen på resten av mitt liv, som det så fint heter! Eller så tar vi det i helgen.. eller vafan, nästa vecka! Ny vecka nya tag, yes!


Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0