Måndag

Sitter som vanligt nere hos Kläb och dom, vårat internet funkar fortfarande inte.

Var hemma i Svea i helgen, var trevligt. I fredags blev det utgång och i lördags kalas hemma hos Tess.. alltid lika kul att träffa Claesson släkten :) I söndags var det stan med mamma först och sen träffade jag Hugo en stund.. kändes konstigt och stressigt.. tror vi ska ses nu i helgen igen, känns inte riktigt som om vi klarat upp allt och bestämt hur vi ligger till ännu. Men men.. Tess jobbade över själv idag, hon och en av cheferna, haha.. så roligt! Jag var på banken och fixade nytt kort, mitt har gått och blivit avmagnetiserat i helgen på nåt vis..

Imorgon blir det först jobb, sen ska jag försöka få iväg mammas pengar och sen ska jag träna, ska bli såå skönt! Om det inte blir övertid vill säga, då ska jag slita så jag får in dom pengarna på denna perioden!

Nu känns det som om jag suttit här länge nog, får gå hem och sova.. tror Tess ska stanna här så det blir till att sova själv.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0