Tisdag

Är hemma hos grabbarna nu och ser på fotboll.. svider ju lite att se Arsenal förlora faktiskt, nåt sånt vill jag inte vara med om imorgon!

I torsdags så var alla ute o käkade för Tess fyllde år, trevligt! Sen åkte jag hem på kvällen, träffade familjen lite, solade och hängde med Linda, sen åkte jag hem på fredag kväll igen. Jag gick o la mig direkt när jag kom upp, Tess låg kvar i sängen sen dagen innan. Vi kollade på nån film på tv och somnade som barn. I lördags på dagen så drog vi till stan en stund, skulle leta klänning men hitta inget bra. Blev att par örhängen från Lovisas jobb istället :) På kvällen var det fest hos Kläb och dom, hade riktigt roligt under förfesten men sen sket sig allt när vi skulle dra ut. Alla drog till olika stället och jag och Sanna hmnade ute i regnet, själva! Vi gick in på Nichol and son för att se om Bogren och dom var där, men dom hade gått in på Livingroom så vi gick ut igen.. tyvärr så var alla dom påväg därifrån just när vi okm dit, så vi beslutade oss för att dra hem istället. Mitt i allt så upptäcker jag att Tess o Kläb gått hem till oss och ska sova där, så jag vart hemlös, blöt och trevlig.. ringde hem till Bogren och dom och frågade om dom hade plats för ett dränkt katt, och det hade dom! Jag rullade in mig i Robbans täcke och la mig i soffan och drömde mig bort till Bora Bora med Albin istället! Jag låg väl där ute till 2-3 eller nåt, lyssnade på Bogren och Andre när dom sjöng Singstar, sen fick det vara nog och jag gick och la mig.

I söndags så blev det filmer här hos grabbarna, först Surf´s Up, sen Cloverfield och sist The Decsent (?), sen siste var en skräckis och jag skulle gå hem själv, kul.

Igår var det flrst jobb som gällde, sen blev det faktiskt utgång! Supermåndag var det som gällde.. första måndagen i månaden har dom billigt inträde och i baren på Tiger så vi drog dit ett gäng.. var ganska kul i början, dansade och hade oss! Träffade Annie där också (hon som tog fel på jacka för nån helg sen), det var kul! Fast sen blev det bara skittråkigt alltihop.. synd faktiskt. Men men, man kan inte alltid vara på topp, speciellt inte när man kommer hem 04.00, somnar 05.00 och börjar jobba 07.00 ;) hahaha.. åh gud vad dom skrattade åt oss på jobbet idag! Men vafan, vi var inte dom första som kommit utan sömn ochmed andredräkt som skulle kunna komma från något dött!

Vi skulle gjort pannkakor och haft emd oss till jobbet imorgon, men vi tog en för lång powernap när vi kom hem så vi hann inte! Bler till att köpa mat där imorgon, hoppas på nåt gott! Seb blir det hem, sova, duscha, äta, göra pannkakor till torsdag och sen är det fotboll som gäller!

(Sid har ju fått en ny kompis nu förresten, Scratch tror jag han heter.. det är bara det att Sid har vart borta i 2 dagar nu, folk börjar leta efter honom här nu.. känns lite läskigt, får hålla tummarna att han dyker upp snart!)


Kommentarer
Postat av: Linda

til att börja med.. du kan inte stava, du skriver fel heeeela tiden!
SEN, skall bli kul att träffa er i helgen.

OCH, vad i .. Sid får ju inte vara borta. Kändes hårt att läsa det!

Plus... min blogg uppdateras aldrig.

2008-04-09 @ 11:22:45
Postat av: Anonym

Hej Påven! Vad skådar mitt norra öga....SID kom fram och träffa din nya polare nu...Är du full naär du skriver eller? Stavar som en kråka. VIsyns på fredag,miss you.Grodan

2008-04-09 @ 21:30:27
Postat av: Linda

jag gillar att de enda som kommenterar din blogg är jag och din mor!
inpopulära sate.

2008-04-10 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0