Tisdag

Riktigt dålig uppdatering här just nu, men vi har fortfarande inget internet hos oss så jag får passa på när vi är här hos grabbarna.

I helgen var jag hemma och hälsade på.. tog det ganska lugnt hela helgen, blev dock en liten utgång på lördagen som började bra, var kass i mitten och sen slutade bra igen :)

Igår och idag har vi legat i parken efter jobbet, igår blev det dock bara en snabbis för mig och Tess, men idag var vi ett gäng som låg och mös i solen.. jag och Tess käkade pizza och dom andra grillade, sjukt trevligt! Tog lite bilder men har glömt kameran hemma, lägger in dom nästa gång!

Imorgon ska vi storhandla på Lidl för det ekar i både kyl och frys hemma hos oss nu! ( det är sant, idag åt vi ris, champinjoner och bearnaisesås til lunch...) förut lyckades vi dock köpa potatis, nån vit fisk som Tess kokade, och sen gjorde vi egen vitsås till det, som vi ska käka imorgon, smaskens! Sen blir det hem och duscha för sen blir det ut på stan och kika fotboll på kvällen.

Nu ska jag snart gå hem och lägga mig.. Tess ska stanna här så det bli till att sova själver, lite skönt! Hon ska ju åka med Klas hem nästa helg redan på onsdag kväll, för han ska ju ut och resa hela maj sen, så då blir det till att bo själv i 4 dagar.. fast Lovisa skulle vara själv i deras lägenhet så vi kommer nog ses en del ;)

Saknar er där hemma! (Helena, jag tror Tess saknar dig lite också ska du se!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Pose?
- nej tack
- neeh..
- kvitering?
- nej tack
- neeh..

- ha de!

2008-04-22 @ 22:28:27
Postat av: Lou

hahaha, han är något trött på livet den grabben...

2008-04-23 @ 08:11:06
Postat av: Pernilla med P

Halla babe!
Nu ar vi snart hemma, fast vi ses ju inte forran nasta vecka igen. Saknar er massor! Puss

2008-04-29 @ 13:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0