En annan dag

Ligger fortfarande i sängen, orkar inte göra nånting. Mina Toffifee ligger  inte inom (st)räckhåll och jag börjar överväga om det faktiskt är värt det att resa sig upp.. tror jag somnar om istället.

Julafton stressades på följande vis:
Först till mormor på dagen, klappar och käk! Sen till farmor och morfars grav, lägga lite blommor och tänka en tanke.
15.00, Vidare hem till pappa för Kalle, mera mat och mera klappar. Somna på soffan vid 24.00.

Juldagen startade jag och syster 1 och 2 med att gå ut och promenera till Hemköp. Köpte frukost och gick hem och kollade film. 14.00 åkte vi hem till mamma och åt tredje omgången julmat. Mer klappar! 17.30 kom Fröknarna Claesson och hämta oss och vi åkte hem till Linda för Dr Bombay och skitsnack.
20.00 - Mingel!
20.05-21.00 - Hälsa på ALLA. (ja man känner alla, precis alla)
22.30 - Pauline ska ligga med bartendern och vägrar gå bort från baren trots att folk börjar titta lite konstigt på tjejen som står och psykstirrar.
22.34 - Linda manipulerar Pauline och helt plötsligt så har hon tappat fokus, försöker desperat återupppta kontakten utan resultat
22.35 - Får en utskällning av Tobbe att det där inte var okej
00.00 - Kebab på Wallys med Åsa och Makki
00.45 - taxi hem....

12.00 - upptäcker skickade sms, satan!

Nu ska jag ut och gå med hunden och sen blir det jag, smoothies och James Bond. Imorgon ska det tatueras och sen fika med Tobbe och kolla mellandagsrean.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0