Äntligen

Nu är jag klar med all packning! Allting ligger i bilen och jag ska nog hoppa i säng snart, vi åker ju kl 8 imorgon bitti så det blir till o sova i bilen helt enkelt.. ska nog se på nån film också, måste lägga fram några bra! Samtidigt som det här ska bli så skönt, så känns det ändå lite jobbigt! Kommer ihåg när Lovisa var lite depp innan hon flyttade upp, förstår precis vad hon menar nu! Man vet ju att man behöver det liksom, men ändå vill man inte lämna tryggheten på nåt vis! Men hon klarar ju sig utmärkt, så jag vet att jag också kommer göra det :) Min mamma har ställt upp så sjukt mycket med flytten, kan inte tacka henne tillräckligt nästan!

Nu ska jag gå och lägga mig.. ska försöka uppdatera lite imorgon när jag installerat mig på Nordraaksgate! Kankse kan få in en bild eller två också :)

Natti..

Kommentarer
Postat av: Lou

Ja det blir bättre vännen, när man kommit på plats o så! ses i helgen :) puss!

2008-02-22 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0