Fisksoppa

Gött.. spillde precis ut hela jävla soppan över diskbänken! Får käka macka istället.. skit! Jaja.. Är hemma på min 2 timmar långa lunch! Ska bara tillbaka sen och ha matte med 6orna i 40 min, sen blir det in till Linda och dra en solning, ska bli så härligt! Tess kommer hem idag också, får se hur mycket jag måste (orkar) plugga sen, annars umgås jag nog med henne en stund. Åh nu är det bara 22 dagar kvar tills jag är Oslobo! Jag längtar verkligen.. Fast redan nästa Fredag åker jag ju upp igen för att umgås med alla! (inte Crille dock) Det ska bli trevligt ;)

Pratade med Bella igår, hon har det kanon där nere, men jag saknar henne värst mycket! Vi bestämde att vi skulle ses så fort hon kom hem :) Nu får jag ta tag i min powernap här, man blir ju helt slutkörd av dom där barnen!

Ses imorgon brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0