Fredag

Det gick galant på provet idag, jag var så jäkla nervös innan! Men jag tror det gick vägen. Ska in på tisdag och lämna en grej till mig handledare bara sen bär det av till Oslo och sen behöver jag inte oroa mig för nåt prov förns den 14 mars! Skönt! Mamma hämtade upp mig i Kungsbacka efter provet och sen åkte vi till mormor och morfar och fikade.. känns bra att få träffat morfar nu innan jag flyttar, han mår ju inte så bra just nu så jag är glad att jag följde med. Vi stannade till i Kållered på vägen hem, Linnea skulle köpa (få) skor så jag var ju tvungen att kika lite jag också! Men det blev inga skor, var så besviken. Fick bli två tröjor, ett armband och en mössa istället, tack mami!

Nu ikväll så har jag och Linda legat i min säng och tittat på tv, käkat godis, färgat hår och haft allmänt trevligt! Linda fick ett så sjukt roligt sms av Malin, jag skrattade så jag började gråta! Har ni läst det om Fruktkakan? Ojojoj..

Ne men som sagt, blir en lugn kväll ikväll.. går nog och lägger mig snart, ska upp tidigt imorgon så jag kan gå ut och springa innan jag ska käka frulle med Linda, hon ska ju in och jobba! Heja heja! Har inte riktigt planerat min dag imorgon, känns bra för omväxlings skull! På kvällen blir det iaf Melodifestivalen med Linda innan vi möter upp Cissi, Tess och Klas på Mögel! Nu ska jag nog göra mig lite te och hoppa tillbaka i sängen! Natti..







Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar att se mig själv iklädd en ica-påse!

2008-02-16 @ 00:27:35
URL: http://lindahagstrom.blogg.se
Postat av: Lou

Linda du är mycket läcker!

2008-02-16 @ 10:46:49
URL: http://lovisaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0