Gaaah!

Ligger här i sängen o väntar på att mamma ska lugna ner sig några hekto, hon går på högvarv just nu! Vi hade en liten fight nyss! Dom som känner mig vet att jag är ett kontrollfreak, men det är inget jämfört med vad min mamma är just nu.. hon är nervösare inför flytten äv vad jag är, hon praktiskt taget packar mina grejer utan att jag vet om det, så nu har jag ingen koll på vad nånting ligger eller vad som ligger där över huvudtaget! Jag vet att hon bara vill hjälpa till o är lite ledsen över att jag flyttar, men herregud, jag blir galen på henne! Hur säger man till utan att hon blir ledsen liksom? Är lite orlig att hon ska försöka bosätta sig i Oslo hon också.. Haha! Vi ska snart åka in till stan och köpa lite matgrejer och sånt där man måste ha med sig.. Tess o jag har skickat listor till varandra i två dagar nu, sakerna tar ju aldrig slut! Men bättre med för mycket än för lite ;) Blev klar med inlämningen förut också, gött! Så i eftermiddag blir det till att börja på nästa! Har jättesvårt att sova nu igen, hatar stress. Gud vad jag längtar till på fredag kväll, då ska jag sova som en prinsessa!

Nu får jag nog gå o krama mammsen lite, hon är ju trots allt bäst! :)


Paramore vs Sahara Hotnights på MTV.. svårt val, inte.

image297


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0