Happy fucking Valentine's day!

Denna dagen suger, end of story! Jag brukade försöka intala mig själv att det var en bra och trevlig dag, men vem försökte jag lura? Den har vart piss varenda år, ingen skillnad detta året! Jaja, skulle vart en tidig uppgång idag, skulle egentligen pluggat på morgonen men jag snoozade till halv 11, dåligt! Jag spenderade en timma vid böckerna och en timma vid datorn, vilket visade sig var väl behövligt! (heter det så?) Sen gick jag, Cissi och Yatzy på en timmas promenad i solen istället. Jag försökte plugga lite till när vi kom tillbaka men jag somnade istället, det suger att ingenting går på rutin nu, man blir ju knäpp. Längtar nästan till den tråkiga vardagen i Oslo!

Jag och Linda var uppe hos mamma en stund förut och åt tårta som Phille bakat, smarrigt! Sen åkte vi till affären och köpte kyckling och tzatsiki, åkte hem och käkade! När pappa kom hem så fick vi choklad av honom, han är för snäll han :) Jag började titta på hockeyn med han ute i vardagsrummet, men det var inge kul.. jag är mer för fotboll, utan tvekan!

Nu sitter jag här i sängen, som vanligt på kvällarna, lyssnar på Takida - Curly Sue, som vanligt på kvällarna, känner mig lite ensam, som vanligt på kvällarna. Men snart har jag en sambo jag kan umgås med, då blir allt bättre, visst?

Oj, nu kom en trevlig låt på, Newton Faulkner - Dream Catch Me, har ni hört den? ;)




Tönt innan promenad

image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0