Live from Oslo

Ligger i sängen och glor på You, me and Dupree nu.. allt i lägenheten är fixat, eller iaf nästan, fattas en tv-antenn och nåt mer på betongväggen bara, sen är det klart!

Igår så festade jag o Tess till det lite efter att vi packat upp alla grejer! Vi skulle vart hos Kumla o kikat på melodifestivalen, men vi hann inte, så vi käkade god mat hemma hos oss istället! :) Efter käket åkte vi hem till Hasse och umgicks lite, var väl trevligt. Vi hade ju tänkt satsa på utgång, men det blev aldrig av :)

Idag har jag bara vart slapp.. mådde apa imorse.. har städat lite och ätit frukost vid 15.30.. det ljuva livet! Tess sov ju hos Klas imorse och har inte kommit hem ännu.. Lovisa o Sanna skulle vart här o ch hälsat på idag också, men det får bli en annan dag :) Nu ska jag  nog sova.. imorgon ska vi ordna med jobb och sånt dära! Sen ska jag plugga lite!

Har tagit lite kort, men får lägga in dom imorgon! Natti..

(familjen, i miss you)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0