Music

Morrn morrn! Det är ju helt otroligt hur svårt det ska vara att komma upp på mornarna! Jag snoozar i evigheter, det här håller ju inte! Jaja, har i alla fall tagit mig till köket nu, dricker te.. och har på MTV, jag ska se om dom är lika efterblivna idag, se hur ofta dom spelar samma musik! Jag som älskar musik, lyssnar på nästan allt och alla! Eller.. jag plockar ut mina favoriter! Som det här tjaffstet med Kent, jag pallar inte deras musik alls, men så gjorde dom Columbus och den kan jag lyssna på utan att bli allt för deppig ;) Sen kan jag slänga på punk, r´n´b, rock, pop, clubmusik, you name it! Bara den har "det", haha! Nee.. men jag är för det här med att kunna variera sig lite tror jag.. jag gillar att kunna klä mig helt olika från dag till dag beroende på hur jag känner! Det samma gäller musiken, jag lyssnar på det som fastnar, jag snöar inte in mig i en klädstil eller en musiksmak, blir så enformigt och tråkigt då! (Nu spelar dom Måns på MTV, musiken är väl trevlig, men han är myyycket trevligare! Pilla, du kan gå och lägga dig, du vet hur det ligger till!)

Blää.. måste plugga i en timme nu, ska läsa på lite till provet imorgon! Sen ska jag in och sola, växla pengar, till systemet, hem till mamma och leta efter mitt pass (man måste tydligen ha med det till skattekontoret, sämst att jag måste ta mig dit själv bara, jag kommer aldrig hitta ju! Någon Oslobo som är ledig måndag förmiddag?) och sen hem och göra klart mitt arbete som ska lämnas in ihop med provet! Ska klippa och klistra, göra Alla Hjärtans dag skyltar till min klädbutik, vi ska sälja små presentpåsar ;)

Nuuuuu börjas det, Timbaland - Scream, nr 1 och kl är 08.40..

(tiden är ju efterbliven den också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0