Mycket på g

Nu har jag packat klart inför helgen! Men plugget är långt från klart.. eller, jo det är typ klart! Jag har nog bara inte fått in allt än, men det fixar jag imorgon bitti tror jag.. åh, vill bara bli av med den här kursen nu känner jag! Det har inte vart några bra två veckor alls, har inte kunnat koncentrera mig över huvudtaget! Det är mycket som händer just nu! Det är jäkligt synd att jag vart så omotiverad faktiskt, för det här var en av de enklaste kurserna hittills! Blää.. ska bli sååå skönt med helg så man kan tänka på något annat för en stund :) Ska förövrigt upp kl 05.00 imorgon, underbart.. måste hinna plugga in provhelevete stenhårt så jag slipper falla på inlämningarna! Eller, jag fick ju max på en av två inlämningar i denna kursen, men den andra inlämningen, som ska in imorgon med provet (klipp och klistra ni vet) den är jag långt ifrån färdig med, man ska ju för tusan ha massa speciella pennor, papper och skit, jag har väl inget sånt? Nee.. känner att det får bli som det blir!

Nu ska jag gå och natta lillasyster hade jag tänkt.. sen blir det nog till att äta lite innan jag lägger mig! Damn, kom på att jag glömt fixa åksjukepiller.. jaja, det ordnar sig.. Får nog ta och föra över lite pengar på kortet också, kan vara  bra att ha! Och lägga ner passet, jisses, höll på glömma! Och ladda kameran och mp3:n, faaaan! Ne "här blir inga barn gjorda" som jag lärt mig att man ska säga! Så adjö på er, ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0