Onsdag

Det blev en sjujäkla lång visit inne i stan idag, och ändå är jag inte färdig med allt! Har frysvaror kvar plus dvd och strykjärn hemma hos Claesson's! Men det fixar jag på fredag, för imorgon är det plugg så det ryker! Sen ska jag nog hänga med mamma o Linda till stan igen, dom ska kolla på balklänning o det vill man ju inte missa :) Ska ut o springa imorgon bitti också har jag bestämt, var ett tag sen nu och det kommer kanske gå ett tag tills nästa gång så det är lika bra att passa på! Såg att det var tänt på fotbollsplan när jag kom hem, fan vad jag saknar fotbollen! Det var det bästa jag visste, och är väl det fortfarande antar jag! Så synd att laget bara försvann på nåt sätt, o nu är det bara massa "småtjejer" kvar som man har nada gemensamt med, finns ingen sammanhållning alls! Men en dag så ska vi starta ett korplag vi gamla o då ska ni får se på fotboll ;) ha..

Nej, om man skulle ta o sova nu när man ändå är trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0