Segt

Jag och Linda ligger och glor på King Kong just nu.. eller hon pratar i telefon och jag sneglar då och då! Har vräkt i mig massa popcorn och schweizernöt, gott som aldrig förr.. Jäklans vad den här dagen har gått långsamt, blir lätt en lång promenad imorgon bitti känner jag nu! Sen får det bli en solning, kommer inte ha tid med det senare i veckan, kommer ju ha fullt upp med att plugga och packa och sånt där jobbigt!

Cissi kom förbi nyss också! Hon lämnade lite kläder och hämtade lite vingeldricka från igår! Sista gången jag träffade henne nu, nästa gång blir i slutet av april, lite sorligt!

Nej.. nu orkar jag inte vara social längre.. vill bara sova, är alldeles för mycket som snurrar i huvudet på mig nu.. varför kan inte allt bara vara bra? Varför måste allt krångla i tid och otid? Man blir ju tokig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0