Tisdag

Äntligen är jag klar med förra veckans inlämningsuppgifter! Jäkla Bokus, kan dom aldrig skicka en bok i tid! Bäst för dom att jag får nästa bok i tid i alla fall, för den kommer jag behöva ha med mig upp till Oslo och då kan jag inte åka hem så fort den kommer heller.

Jaja, jag var uppe med tuppen imorse! Drack mitt te och kika på Vakna med The Vocie, kul! Sov som ett barn inatt, var väl första kvällen på riktigt länge som jag verkligen kunde somna med en gång! Har haft sjuka sömnsvårigheter senaste månaden, så det ska nog bli bättre på den fronten snart! Sova är ju det bästa som finns och jag behöver min skönhetssömn ;)

Jag hatar dig Cissi.. jag vill ha hennes tröja/jacka! Jag såg den på stan förra veckan men hade inga money med mig, så jag tänkte fixa den nu i helgen istället! Me då dyker Cissi upp med samma läckerbit i lördags och säger att det bara fanns en 36a kvar när hon köpte sin! Vad händer? På en vecka är dom slut, överallt! Har ringt till alla butiker inne i stan också men icke! Dom skulle få in igen, men det kommer ta evigheter och vad hjälper det mig nu? Jag funderar starkt på att fixa den i Oslo på fredag eller lördag istället! Jag kan inte sluta tänka på den, den är så ultimat, passar till allt! Så Cissi.. ge mig den nu ;)




Nu ska jag slänga på mig något trevligare än min pyjamas (?) och sen ska jag dra in och sola..

(Claesson, ring mig!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0