Torsdag 2

Fick inte köpt nånting inne i stan idag, hann inte! Men Linda hittade antagligen sin balklänning, en svart snygg sak! :) Blev lite plugga imorse, men måste ändå sitta hela förmiddagen imorgon innan vi åker in och köper maten.. det blir bara mer o mer saker o fixa hela tiden, nu sa Tess precis till att vi inte har sax, konservöppnare och potatisskalare.. fast det kan jag ju ta hemifrån som tur är! Vi fick behålla Pillas tvbänk, mycket snällt av henne :) Måste fixa tvättlåda imorgon också.. och kalender! Det är ganska stressigt just nu, men det är såååå värt det! Undra vad jag o Tess ska hitta på på lördag kväll bara.. vi vill ju se melodifestivalen och jag har ju skaffat massa dricka och mat.. Tess andra halva ska på Magnus Bertnér (som Tess kallas honom) en bit in på kvällen, så vi får väl roa oss på egen hand till o börja med! Men jag tror det kan bli riktigt mysigt i våran lägenhet på lördag faktiskt! Någon som vill vara med? Alla är välkommna, kan bli lite trångt dock.. men finns det hjärterum finns det stjärterum har jag hört ;)

Känner mig ganska rastlös faktiskt.. synd att regnet slår i backen annars kunde man ju gått på promenad så man blir trött! Kolla på film är ju också ett alternativ, men det gjorde jag igår.. hmm.. sitta vid datorn kanske? Ja, det verkar bli så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0