Torsdag

Idag har vi vart på banken och fixat med hyran, jag fick sätta in lite pengar på Tess konto så hon kunde föra över till hyresvärden, eftersom att jag inte har nåt konto ännu, men det har jag nog nästa vecka. Mitt skattekort har ju inte kommit, dom sa 3 veckor och imorgon är det tre veckor! Får hålla tummarna..

Vi pratade med Jobzone idag också, men han vi pratde med var efterbliven så vi får ringa till nån brud som Tess pratat med där innan imorgon istället.. så snart ska väl allting ordna upp sig på den fronten också. Jag kan ju inte riktigt bestämma om jag ska jobba på lager och sånt som nog är lite lätare att få och  kanske tjäna lite mer, eller i butik som jag egentligen vill och tjäna lite mindre.. det lutar åt lager håller just nu, iaf så länge jag fortfarande pluggar och det kan ju vara bra att tjäna ihop lite så man har att leva på, så kan jag ju söka till butik sen i vår.. ja så får det nog bli.


Tess sover hos Kläb idag så jag sitter själv, men det är inte så farligt som det låter, jag ska sätta på¨nån film snart.. jag har ju inte sett Disturbia än så jag kanske får ta mig i kragen och ordna upp det :) Dom flesta ska ju åka hem till Svea i helgen, men inte vi.. det var prat om att vi skulle vara kattvakt åt Bogrens katt, men han har inte hört av sig ännu så vi får väl se hur det blir med den saken. Annars så blir det kaaanske lite party imorgon, men på lördag blir det slapp, vi ska glo melodifestivalen här hos oss, jag o Tess! Vi har dock bjudit in Fedja o dom som nu ska vara kvar hemma hos dom, så det kan bli trevligt (trångt).

Nu ska jag slänga mig i våran nybäddade bäddsoffa och äta musli och minimorötter! Adjö

(Myskvällen i tisdags)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0