Upside down

Har varit en konstig dag idag, helt upp och ner! Mådde inte alls bra imorse faktiskt. Tog mig en promenad bort till mina och Tess gamla kvarter och tittade på våra gamla hus, saknar dom tiderna! Allt såg så mycket mindre ut nu! Sen gick jag hem och försökte plugga lite, gick sådär. Vid halv 2 så åkte jag och Cissi och lämnade hennes mamma på jobbet och sen in till stan. Jag köpte strumpor och kläder till Pilla, med hennes presentkort, som jag ska ta med upp nästa vecka! Cissi köpte lite linnen till resan. Sen åt vi på Buffé och pratade i timmar. När vi skulle åka hem ringde Joakim och ville ha skjuts, så vi körde hem honom. Sen åkte vi hem och köpte godis. Vi bestämde att vi skulle ses på lördag igen och kolla på melodifestivalen här och sen gå ut på Mangel och träffa Tess, Klas och antagligen Jenny! Det kommer bli sista gången jag träffar henne innan dom åker så vi får hoppas det blir trevligt!

Vi bestämde också att hon, Pilla, Linda och alla andra brudar skulle komma upp till mig och Tess i Oslo så fort dom kommer hem från Australien! Vi hoppas också kunna få med alla på festival i sommar, vi är ju inte så bekanta med det området tyvärr så vi måste utforska. Gud vad jag längtar till sommaren, kommer saknar Cissi och Pilla nu framöver.. och Linda, nu när hon ska flytta hem igen så flyttar jag, typiskt. (Grattis till jobbet på T12 förresten!) Men hon har lovat att hälsa på ofta! Bella kommer ju hem i april också, samtidigt som Cissi och Pilla, och då ska hon också komma upp! Jag längtar så jäkla mycket! :)

Nu har jag suttit och pluggat sen 18.00 och det går fortfarande sådär, har svårt att koncentrera mig, är alldeles för mycket och för många i huvudet på mig just nu. Men att ta en dag i taget ska tydligen vara bra har jag hört! Får lita på det.

Nu ska jag ringa Cissi, funderar på att följa med och hämta hennes mamma på jobbet vid 21, fast nu kom jag på att Grey's Anatomy börjar då, damn! Äsch, jag dricker te istället..


image280

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0