Claesson Claesson Claesson!!

Jajemensan! Pojkarna J och B´s kalas blev flyttat till den 2e så jag kunde inte åka upp till Oslo den helgen, så efter att jag och Tess suttit och tittat på datum framöver och insåg att jag kanske inte kan komma upp förns slutet av februari så blev det lite jobbigt, så jag åker upp nu på fredag istället! Jäkligt synd att Pilla åker hem denna helgen dock, men vi ses kanske på kalaset istället? :) Så nu blir det Gyllene, skitsnack och god mat i helgen! Gud vad skönt, det behöver jag! Saknar ju henne så mycket, speciallt när hon är full! Har ni förresten sett videon på henne när hon fönar sin (min) hansdväska som hon tappat i toaletten? Inte.. åh, jag rekommenderar ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

men vafan, se till o få iordning textfärgen ffs! ;)

2008-01-14 @ 20:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0