Fredag

Hej


Sitter och kollar på Hemma hos Jamie, han gör sjukt goda pizzor med ruccola och sånt som jag gillar, gud vad hungrig man blir!

Plugget går sådär faktiskt.. ligger efter nu tack vare jul och sånt då man inte hade tid att plugga, blä.. Men nu när Hugo inte är hemma och Cissi som åker imorgon så har jag all tid i världen att plugga! Det är väl det ända positiva med att vara själv just nu, man har tid med allt typ.. jag har nog inte fattat att Hugo inte är hemma längre! Kommer nog nästa vecka.. när jag börjar bli rastlös och trött på mig själv! Åhåå..

Ikväll blir det dipp och gurka.. Hoppas på nån bra film på tv också, men det är det ju aldrig på fredagar nu för tiden!

Undrar förresten hur det gick för Linda och dom, är dom framme än? Äsch, det visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0