Lördag

Åhå, sitter och pratar med Hugo på msn nu, fast hans dator är knasig så msn funkar knappt.. vi får gå över till facebook/efterfesten eller nåt! haha :) allt verkade bra i alla fall! (den som vill följa deras resa kan gå in på www.resedagboken.se  ---> hugo_norqvist) Jag saknar honom så mycket, efter bara EN dag! 98 till kommer bli seeegt..

Idag ska jag otippat plugga lite.. ska sätta ihop allt jag gjort under veckan typ. Väntar bara på att få några svar från olika personer :) sen blir det att kanske åka in till Gothia och titta på Linnea när hon spelar! Det går visst bra för dom nu, är i kvartsfinal tror jag! Sen blir det väl hem igen och glo på film kanske!

Nu är det i alla fall dags att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0