Måndag 2

Gud vad skönt, nu är det helt tomt i lägenheten, det är bara min tv som väsnas! Har städat hela mitt rum, så nu börjar man se hur det ska se ut här inne egentligen! Jag är så sjukt nöjd med min städning, nu fattas bara den svarta bokhyllan från IKEA så är det fulländat :) Handlade lite förut också, handlade baara sånt som jag gillar! Sen satte jag mig framför tvn och nu tittar jag på Guldbaggegalan! Ingen höjdare kanske, men det är ju nåt med såna galor, man måste liksom titta! Jaja, imorgon ska ja ut till Freeport och hälsa på Claessons syrra, hon ska hjälpa mig lite med plugget :) sen ska jag försöka hinna med att gå och sola också! Nu är det dags för te och lite "I Am Legend"



Kommentarer
Postat av: Natalie

haha fan va gött att köpa sånt som man bara själv gillar! =)

2008-01-22 @ 19:39:51
URL: http://strikeapose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0