Måndag

Har gjort klart det man skulle göra klart idag, eller jag delade typ upp dagens och morgondagens och gjorde hälften av varje så att säga! Idag skulle jag göra ett kollage av olka outfits till olika typer av jobb, gick galant :) Imorgon ska jag börja på ett projekt som ska gå ut på att jag ska göra en mapp för säljarna på "mitt företag" där de kan läsa om företaget.. allt från introduktion för nyanställda till servicekoncept! Känner att detta är lite roligare än att skriva arbeten om lastbilstransporer! Men det måste ju kunnas det också :)

Skrev packlista för Oslo i helgen, jag längtar så mycket! Har inte gjort nåt kul sen nyår, har bara suttit hemma! Kommer bli fruktansvärt mysigt, jag som saknat mitt Teaser så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0