Måndag

En förjävla god morgon är vad det är idag! Vaknar först av regnhelvetet och ser enbart tvätt på golvet. Strax efter det inser jag att det är måndag så jag går och lägger mig igen. Men nu när jag vaknar, då är det blå himmel och tvätthögen ser inte lika stor ut längre, sen det där med måndag, det gör inte heller lika mycket, för det är ju bättre med måndag än söndag, för på söndagen är man så långt bort från nästa helg att det svider! Så denna måndagen är helt okej.

Jag ska åka till pappa sen, ska bo själv där tills på onsdag kväll! Fruktansvärt skönt, kommer få mycket plugg gjort plus att Linda och Lexus kanske kommer ner någon dag! (jag har en present till er två så ni bör komma ner). Sen ska jag o Linda in till stan och kolla på balklänning till Linda! Hon ska ha en svart, så jäkla häftigt! Jag ångrar att jag inte hade svart på min bal känner jag nu.. gud vad snyggt det hade vart! Sen ska jag hinna sola, gymma och färga håret och sova! Men det ska väl inte vara några större problem med det där inte, har ju all tid i världen! Åh vad jag vill flytta nu! Jag lovar mig själv att jag ska ha flyttat innan nästa vår, för jag börjar få inredningsmani här hemma, folk blir tokig på mig snart och jag blir tokig på dom! Jag flyttar runt och sprider ut mina grejer över hela huset, jag har någonting i varje rum som är mitt! Men det är ju bara för att jag har för mycker grejer helt enkelt.. jag har ju 3 garderober t ex ;) men men, då tummar vi på det då? Great..

Nu ska jag ta och lägga veckans schema tror jag! Som det ser ut nu så har jag ca 40 sidor (varav 20 är med uppgifter), en intervju med en butiksanställd + guidad tur genom deras kassasystem, projektarbete där jag agerar butiksägare och en förberedelse för ett säljsamtal med min handledare, att redovisa tills på onsdag. Sen är det ju slutprov på alla 210 sidor på fredag också, men det är väl en baggis, det är ju så kul!

(armbandet & sjalen jag köpte i Oslo)




Dagens låt: Timbaland ft. Keri Hilson and Nicole Scherzinger - Scream


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hallue du, äähm jeansjackor..? jag köpte min korta jeansjacka på Lager 157 men det är ju en bit bort... HM's barnavdelning har jag hört ska ha lite shyssta jeansjackor och sen så har ju Nolita sina, såg en för nån vecka sen på Venti nove (linné) det är typ dom enda jag vet nu, men ska säga till om jag kommer på något mer ställe =)

2008-01-21 @ 16:06:37
URL: http://strikeapose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0