Söndag 2

Det verkar som att jag kommer flytta till Oslo i alla fall! Lördagen den 23 februari är väl mer eller mindre bestämt! Är så glad att jag tog tag i pluggandet när jag var så deppig i höstas! Känns som att jag får tillbaka på det nu på nåt sätt! Ska bli så skönt att komma bort från både det ena och det andra, bara tänkta på sig själv ett tag. Har precis suttit i telefon med mamma, hon fixade så att Patrik kan köra upp mina grejer! Herregud, hur ska jag kunna välja ut vad jag ska ha med mig? Antar att jag får ta med saker lite då och då när man åker hem och hälsar på! Jag och Tess får nog ta oss en tripp till IKEA också, Pilla tar ju med sig det nödvändigaste hem (micro, tvbänk), såna saker man inte klarar sig utan! Fast jag tar ju dock med med tv-spelet så det ska nog gå att överleva några dagar utan tv bänk ;)



Snart är vi sambos Claesson! Det kommer blir så sjukt bra :)

image249

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart du kan komma upp då, vi får trängas med sakerna. Vet inte än om pappa kommer upp den helgen eller helgen den 1 mars, vi fårse men det ordnar sig. Tv-spel utan tv?

2008-01-27 @ 15:21:22
Postat av: Tess

wiiiiie snart kommer du, längtar såå! Vi två kommer få de så braaa =)

2008-01-27 @ 15:45:32
Postat av: Pernilla

Tar du med dig tv-bänk?

2008-01-27 @ 17:57:44
Postat av: Pernilla

Det var nog jag som läste fel men kan tv-bänken vara kvar här?

2008-01-27 @ 17:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0