Syslöjd

Har vart nere på skolan idag och haft lite barn i syslöjd! Dom är alltid lika snälla när jag är där, förstår inte varför folk hatar barn ;) Dom skulle ha stickat o haft sig idag, men jag kan inte sånt! Jag kan bara virka armband, så dom som kunde sticka på egen hand gorde det, medans vi andra gjorde tuffa armband! Någon som vill ha ett kanske? Det röda är dock reserverat ;)






Min nya kursbok har inte kommit än så nu ligger jag efter med 2 dagar! Panik! Fast jag kan antagligen lämna in under helgen om det skulle krisa, brukar få det ;) Marknadsföring som gäller nu, ska bli intressant! Kommer vara marknadsföring ända fram till 14 mars nu! Två olika kurser med två olika nivåer, jag kommer spy på det sen! Men det är det värt! Jag ska jobba både imorgon o på torsdag, så boken måste komma snart så jag hinner få gjort gårdagaens och dagens uppgifter innan jag har hela veckan hängande över mig sen! Men men, det ordnar sig, jag brukar fixa sånt där!  

Jag kollade lite på listan med saker som jag o Tess måste fixa i lägenheten sen när jag flyttar upp! (jag älskar att skriva det, flytta till tess, flytta till tess, flytta till teeeess!) Och vi behöver tydligen en ny säng/soffa! Jag har ju en bäddsoffa i min stuga, men den är kanske för stor! Någon som har en snygg bäddsoffa kanske? Vi måste även fixa micro ju (det var snack om att mamma kanske hade någon stående nånstans, får kolla på det) men är det någon som har en bäddsoffa och en micro över så säg till!

Nu ska jag sova en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0