Tisdag

Äntligen är alla inlämningar inne, nu är det bara att plugga på dom 9 kapitel jag ska ha prov på sen! Uuhh..

Har vart så jäkla trött idag, ont i nacken har jag och skit! Det resulterade ju bara i att jag blödde näsblod igen, är så trött på det nu! Måste, enligt pappa, gå och kolla upp det så jag inte har ett "söndrigt" blodkärl eller nåt, för då måste man bränna! Blä! Jag tror på stressen, Hugos resa och allt annat! För jag har aldrig blött såhär mycket näsblod innan!

Pratade med Hyyyygo på nätet förut! Allt känns så bra när vi pratat med varandra, men så fort han loggat ut så blir jag deppig igen! Men det är bara att kämpa på som han sa (95 dagar kvar! hur fan kämpar man i 95 dagar utan att bryta ihop?!) för hur mycket jag än kommer säga att jag inte orkar mer så vet jag att det är sååå värt det när han väl kommer hem! He´s the best!

Jag är såååå hugnrig så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Försöker ju hålla nere på småätandet och allt annat onyttigt! (Pappa står visserligen och lagar mat just nu, så det är inte långt kvar ). Frukt, ägg, gröt, nötter och te intas det mycket av nu på dagarna! Hittade nåt mörkt ,mörkt , mörk grovbröd i affären i går också, det var ljuvligt, jag älskar mörkt bröd!

Nej nu får jag ta tag i städandet i mitt rum, det ligger papper överallt! Det måste vara ordning och reda i mitt rum, alltid! Klarar inte av när det blir stökigt, då har jag ingen koll och blir helt panikslagen!


Grattis på 20 årsdagen Joakim Lundberg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0