Tisdag

Morsnig korsning! Här sitter jag med alla böckerna uppslängda i sängen, men saknar verkligen motivationen till att plugga idag! Det är himla mysigt väder ute så jag funderar på att ta en promenad först, rensa tankarna från ett och annat ;) Jag måste ner till posten i alla fall, en trevlig dam kontaktade mig och ville köpa en av mina kursbäcker (bransch & produktkunskap) för 200 spänn! "taget!" sa jag, med tankte på att jag köpte den för typ 220 men använde den bara i 10 dagar.. den är praktiskt taget orörd så den är fan värd 200! Jaja, nu ska jag dricka mitt "tantiga" te och sen ska jag dammsuga lägenheten! och diska! Jag längtar tills imorgon, då kommer Linda antagligen ner med Samuel och Lexsus! Saknar den där byrackan en aning faktiskt :)

Såg att H&M gjort ett samarbete med massa kändisar i en kampanj (Fashion Against Aids). Det fanns mycket snyggt, men favoriterna är nog Timbaland´s, Rufus Wainwrights´s, Chicks in speed´s och Good Charlotte´s. Dom kommer jag garanterat ha i min garderob inom kort!   www.hm.com/se/#faa


Dagens låt: Rooney - When did your heart go missing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0