Torsdag 3/1

Värsta dagen någonsin!! Hugo åkte nyss härifrån och kommer hem igen 11 april! Jag är helt knäckt.. planet går dock inte för ens runt 12 imorgon förmiddag, men han måste hem och packa och ringa banker och grejer så detta var sista morgonen tillsammans! Mår förjävligt rent ut sagt.. jag stog och grät i fönstret när han gick! Han sa att han skrivit små lappar och gömt i mitt rum, får väl börja leta upp dom snart så jag inte sitter här och gråter.. och inte nog med att han drog, jag har så himla mycket plugg kvar så det är inte sant.. det är tur man har kontakter som hjälper till :) Åh.. hur ska detta gå?! Kommer inte kunna tänkta.. min mage har ju redan ballat ur, magkatarren igen! Den började direkt när Hugo sa att det var bestämt att dom skulle dra, det var samma vecka som plugget satte igång så det var nästan väntat. Jag stressar sönder mig tydligen.. men är det så konstigt när man vet att man kommer vara själv i 3 månader utan varken pojkvän eller kompisa? Nej.. det är hemskt! Jag lovade Hugo att eftersom att jag är klar med plugget veckan innan han kommer hem, så skulle jag ha skaffat ett jobb över sommaren med världens bästa arbetskamprater, så jag slipper vara ensam hela tiden! Sen efter EM och när hösten kommer, när han börjar plugga (nånstans, nånting), så fick jag flytta med! Fast det är nog mycket snack (fjäsk) nu bara för att han ska åka.. men man kan ju alltid hoppas! Han har ju sagt innan att han vill att vi flyttar ihop när han börjar plugga, så jag kör stenhårt på det nu, han får helt enkelt bara följa med :)

Nej nu måste jag lägga mig i sängen igen.. har lagt in alla uppgifter på datorn och väntar på svar från några speditörer och sånt, så jag kan inte riktigt göra så mycket mer just nu!



Kommentarer
Postat av: Lou

Uschuschuuuusch.. stackars pao :( men vi finns ju här, det vet du! Hörs av senare, puss gumman!

2008-01-03 @ 13:35:40
URL: http://lovisaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0