Vanilla & Orchid

Har suttit och pluggat sen kl 12, men det går riktigt bra så det är inga problem! :) Ska gå och låna sköljmedel av Erika snart! Hon har antagligen inte Mitt sköljmedel (Softlan Vanilla & Orchid, luktar så underbart gott). Men det får duga för den här gången. När jag blir stor och flyttar in i min drömlägenhet så ska hela lägenheten lukta av det sköljmedlet! ;)

Sen ska jag nog laga lite middag till mig själv.. blir lax idag, jag älskar lax! Gud vad jag börjar bli sinnessjukt sällskapssjukt! Någon får faktiskt ta att komma hit och hålla mig sällskap ikväll, jag ska ju se film sen! Någon? Inte?



Hittade en ny "dagens låt" : Takida - Curly Sue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0