"Faber est suae quisque fortunate"

Idag har det blivi en sväng in till stora staden för lite shopping! Köpte ett tält, en stol och lite "oömma kläder" att ha på Hultan.. känns som om jag fått med det mesta nu! Var även inne och snackade med folket på tatueringsplejset men dom är ju efterblivna! När jag ringde dit i fredags så sa dom att jag kunde få en tid imorgon tisdag kl 11 innan öppning, men bara om jag kom in på måndag och sa vad det var jag ville ha och vart.. så kommer man in idag, nej men då har dom helt plötsligt gett bort den tiden till nån annan, så jag får vänta tills nästa tisdag istället! Men det gör egentligen inte så mycket, den ska ju sitta där resten av livet sen så vad gör det med ytterligare en veckas väntetid liskom.. det var bara det att jag var så taggad för att göra den imorgon! Men men, den som väntar på nåt gott..

Ikväll blir det till att börja packa lite inför Hultan, för imorgon ska jag lapa sol hela förmiddagen och sen bär det av till först systemet och sen hem till Natta för lite pepp och sist men aaaabsolut inte minst är det fotboll som gäller! Vet inte riktigt vart vi ska se matchen än dock.. det talades om att vi skulle in till Avenyn och det där, men det kan bli tight om vi ska hinna vara hemma hos Natta också.. så det kanske blir till att dra ner till Mangel istället, vi får se vi får se!

Nu ska jag käka lite glass framför fotbollen, heja Frankrike!



Kommentarer
Postat av: tess

du är för jääävla dålig på att uppdatera din blogg!! det är tur att du inte tjänar pengar på den, för det hade inte blivit en spänn för din del kan jag tala om!! ;)

2008-06-18 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0